07 June, 2018

Lagi sikit nak khatam

Hari ni helok je, lepas sahur xtidur alhamdulillah. Lepas tu buat kad siswa, dari kul8.30 tercongok kat bank kul9.30 baru siap. Pastu layan akak dia nak beli kasut raya beg raya so terpaksa tunggu kedai buka. Guess gais. Kedai bukak mestila kul11. Tercongoklagi. Hadu. Pastu balik tu aku tidur. Sbb xcukup tidur hahaha. Pastu, bangun baca quran sikit lagi nak khatam tapi aku sure sgt mesti sempat habis sbb lagi 6hari puasa. Skrg dh smpai alwaqiah. Okay smbung malam ni la konon. Pastu nk solat tu nampak keruh pulak kputihan. Ya Allah aku haid keee. Sebak tetiba. Dlam hotak aku, aku xkhatam lagi, aku baru nk topup amalan 10malam terakhir ni, nak tarawih kat masjid. Tapi semua tu dah berakhir. Sedih hanya Allah tahu. Tapi maybe tu memang perancangan Allah. Aku sgt xpercaya aku haid. Tapi memang timing aku haid pun. Hm. Sedih. ALLAH HUMMA INNAKA AFUWWUN TUHIBBUL AFWA FA'FUANNI. Ampuni aku ya Allah. 😭