28 May, 2014

Happy Holidaaaay!!





hepi bona spongebob dengan patrick , kalah aku yang hepi ni, letak tepi sikit okay! 
hari ni baru setat holi-holi-day! dengar lagu dah exited ye dok nok? 
kelmarin memang cuti , tapi belum yang sebona nya . sebenanya xbest ugak sbb ada homework and exx-traa classes ! huuuu.. berderak pun tak jaoh , aku nak pi Maldives ! 'amboi!' 
Maldives tu cantik ke? dengar org kata cantik , i pun nak tengok cantek ke idok . kalo kome kaya boleh le bowok ambe sekaki . ambe pun nak tengok ugak omang ke idok Maldives tu ! :'D

malas nak bebel i nuck buwat kereja sekolah dulu bye-bye bebeh! happi holi-holiday!


No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero