10 July, 2014

Ujian 2 Tingkatan 3 (2014)


 
Alhamdulillah , berjaya jugak aku dapat straight A ujian pertengahan tahun kat sekolah aku . Pada mulanya, aku xsangka pun dapat banyak A's masa dapat markah kertas ujian aku tu . sebab time exam tu , aku careless gila kot and rasa mybe aku dapat teruk lagi dari ujian 1 . Confident less kot ? lastly , dapat jugak . alhamdulillah . riak , takbur , rujub , mintak jauh . tapi masaalah tetap ade tau , dapat 8A's pun kena usik , dapat 1A lagilah . minggu lepas dapat lah anugerah ikon PT3 , kena jotted down in blog lah sbb aku takda diary . keh3 . aku dapat num 2 per keseluruhan . target aku 4/336 . macam lepas lah . ujian percubaan PT3 around corner dah . prepare tu kena awai lah sayang oi . dah lah ujian Geografi dengan Sejarah tak khatam lagi , nak ada lisan la , dengar lah . macam macam.. buat masa skarang , aku target mmmm,, 4/336.. aku takut xlepas target sbb ade lagi yang lebih bijak dari aku . budak kelas arab . cuma silap sikit je.. nak target 2/336 mmm, tahlah.. malas pikir , aku target semua A's , tpi PJK dengan Seni tu , mmmmmmmmmmmmmmm... ikhtiar je lah


No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero