06 September, 2014

Kaji Guitar



tengok vid tu macam jeles je. nak main gitar tersangat! tapi apakah daya tak pandai. nak belajar tapi tuning gitar pun tak arif lik sukun. adui. tolonglaa~ nak main. 
aisppppp! 
4weeks lagi nak exam, berangan nak maen gitar. anak sapa lah ni.. sedarlahh! bila aku nak sedar ni. sakit nya ati dengan diri sendiri ni. pemalas yang amaaatt!

5 comments:

  1. saya boleh ajar...erkkkkk...tipu....hooohooohooo

    ReplyDelete
  2. syaz: kena bljr dulu bru boleh maen~ ^_^
    aiman: terima kasih sangat2! huhu

    ReplyDelete
  3. feewiit..kagum bila tgok org men gitar..btw gud luck 4 exam..

    ReplyDelete

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero