15 October, 2014

Pt3 Is Over ! Yey!


puh, puh, puh, puh.. 
bersesawang dah blog aku nih.. sarang mak lipas, anak lipas, atok lipas semua keturunan ada kat blog ni.. alah, hiperbola lebih.. yuhuu.. exam habis akhirnyaa! yeh-yeh.. perancangan selepas exam telah aku put in order lah.. he he he.. 
dalam masa 3bulan lagi aku prepare nak exam exactly! akhirnya langsung lah xigt apa yg aku bca 3bulan lalu n aku terpaksa tengok bukak buku balik.. sepanjang 3 hari exam apemenda yang keluaq ni? meh nak citerr,,
13.10.2014- math dan bm..
math ni cikgu fazli yang tough tu cakap senang kacang je. tengok paper okei senang okei senang.. belek belek.. payah, payah, payah.. dalam 4 soalan aku curiouss betui ke idak jawapannya? hi hi hi.. macam biasa, geng ade kat tepi yang namanya Ghazali ni, bincang-bincang 4 soalan n boleh le jawab.. tapi tak tau la betul ke tak! HARAP A! 
bm pulak hmm... soalan rangsangan susah.. pasai aedes. stress nak pikir macam mana nak buat ayat.. kena ada isi tersirat, aa tersurat.. amek kau.. aku pun nak pemende yang dia tulis saliiinn je,, bab susah bahagian c jelah.. HARAP A!
14.10.2014- bi and sains
subjek penting lah ni.. kena harus wajib dapat A you alls! bi ni, hm alhamdulillah boleh jawab.. Harap A!
sains pulak, boleh jawab sebab teacher setiap hari boleh dikatakan buat kelas tambahan.. revision revision revisiom.. cikgu lain takda buat pulak.. sepenaat ticer tu budak kelas aku boleh pulak buat bising and tak dengar apa tice cakap.. pastu mula lah kelam ribut tanya jawapan exam.. 'pss pss, hokni nk wat gano?' 'pss pss.. syuhada! syuhada! petroleum nak terei gano?' 'pss pss, syuhada paling meta, gaz mampat2 nak tulis godiyo?' ey ey ey! tak lama budak lagu ni.. lain kali fokus fokus fokus masa tice ajar.. mujur lah nurul syuhada gewe hero ni baik hati,, kalau tak haaa.... masa jawab kan 2jam,, aku jawab 1 jam tak sampai.. senang lah! tapi takut jugak dpt mende lain.. jgan lah confident.. tp Alhamdulillah boleh jawab.... Harap A!
15.10.2015- terakhir punya paperrrr... pendidikan islam n kh
ku sedar ku telah jatuh cinta, tapi tak bisa ku melupakan,,,,, bila bahagia ku mencintaimu,,, walau kau tak mencintaikuuu..... ah sambung! 
watever.. malam tu aku baca pai dulu.. baca baca.. tak masuk pun yang aku baca sebab boleh dikatak 8 soalan per 10 seolan kbat terus... selamat aku jawab.. stiap kbat kena ade keterangan and markah tu adalah 4 markah setiap soalan.. kalau aku salah kbat tu 5 soalan.. b terus aku... kau nak tanggung bie? takleh kan........ susah tu boleh tahan lahh.. HARAP A!
kh pulak soalan dia fuyyyoo.. leh jawab.. although semamangnyaaa aku benci kh aku leh jawab.. dalam 3 soalan je takleh jawab... alhamdulillah berkat doa and kerajinan aku baca lampu Pendaflouar and Paip PVC and Poliveryne tu.. he he he..... aduan pengguna je tak hafal. aleh sedeh doh.. tapi  wtever matter or jirim.. aku Harap boleh genggam semua A la...
Harap sangattttt! nak Straight a sbb nak masuk mara, nak bangga mak bapak, taknak kecewakan cikgu yang mngjar.. Insya-Allah boleh.. 
jadi apa aku nak buwat lepas exam ni? ha ha ha.... perancangannyaaaaaaaaaa!
  1. aku nak tengok running man banyak2 *biar sakit mata? -,-
  2. aku nak tengok cerita hanntu,, semesti Anabelle tu, conjuring,, banyak lah *tak bran sbenarnya
  3. aku nak main blog masuk giveaway....! *nak menang leh
  4. aku nk pi shopping enjoy wif kawan *kbm semestynya
  5. aku nak stay baca komik *banyak2
  6. aku nak rilek rilekkk jeeeee *syukk
  7. aku nak blaja naik motor *ngeri takut jatuh
  8. nak pi rumah kawann *eh2 rajinnya
  9. kerja partime.. *amboi.. ma aku tak kasi punya


tu jelah alkisah lepas exam PT3 yang syokk ni.. harap2 semua A.. tolong pray-pray ek?Amin

No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero