21 November, 2014

Demam Pulak Dah



nak citer pasal malam tadi. um. dalam pukul 10, lepas tengok cerita BIG dlam KBSW, aku sambung Happy Together *sbb ada Joowon sampai pukul 12. habis cerita tu bukak laptop tengok Jdrama. aik? pelik ya? sbb aku gila kdrama tetiba gila jdrama pula? hello? aku semua bedal, Korea ke, Taiwan ke, Japan ke, semua aku tengok asal sedap mata memandang, sedap bahu memikul. minggu lepas layan Mr. Brain. best! rasa nak jadi Ahli Sains pulak lepas tengok cerita tu. malam tadi pulak aku layan Gokusei, ep 1,2,3 sampai pukul 4. hahaha.. aku rasa sebab aku tidur lewat semalam? atau tak cukup rest esok pagi demam. tambah tekak sakit. aih. ujian Allah kan. lepas bangun dalam kul 9.30, aku tolong mama buat nasi lemak. lepas tolong, makan, makan, pastu layan Gokusei lagi, ep 4,5,6.. nama pun demam, sakit kepala semua ada. yelah sakit kan? tubuh aku pulak sejuk gigil, selubung dalam slimut. pastu mama aku bru perasan yang aku demam. alah.

 flashback. aku demam dulu 39 drjah, abah aku tanya nak apa, abah beli. wow. aku time tu berangan nak phone Nokia C2, pastu try mintak. esoknya, demam lagi waktu tu, abah aku kasi tefon tu. ahahaks. 

tak sangka kan? sebab tu lah kalau aku demam mintak apa sahaja abah mama bagi. kalau tak demam tak kesah pun pasal aku. huuu.. sebab tu ada bestnya demam ni. dalam pukl 5, ghazali jahat tu antar video pasal last day kat sekolah. well, aku tak pi sekolah 19/11 tu sebab malas+ma aku tak kasi pi. pastu banyak gila gambar namun! satu pun takda gambar aku. sedeh. menyesal aku tak mari, menyesal sungguh aku tak mari..  geram pun ada ngan gazali. tak sey kecek dah ngan dio. dhlah aku demam boleh pulak dia tunjuk gambar mereka yang sedang bergembira di akhir hari di sekolah? kalau aku pi Last day tu, aku nak pukul gambar dengan cikgu yang terchenta, cikgu math, Cikgu Fazli, cikgu sains, teacher Roshini, cikgu bi, Teacher azimah, cikgu bm, cikgu siti hajar, cikgu pai, ustazah raihan, cikgu sejarah, cikgu zain awang aka zayn malek, cikgu pingpong, cikgu zahari huk kedekut. 
menyesal. sebelum the last day, alia nadzirah yang tercinta ada royat ada spotcheck last day, rupanya takda pun. kalau takda sah aku pi sekolah ary tu, pujuk mama. alah...... kenangan manis tak tercipta........................... 

p/s: sabarlah wahai hati....

No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero