29 May, 2015

Cuti Sem


hai ! haiiii!!! cuti semester bermulaaaa... warghhhh! 2 minggu hempas pulas dengan exam yang memang memang memang tak leh blaaah! hehe.. exam selaras hari tu alhamdulillah dapat 6A 1B 1C 1D. D tu yang takleh blaaaah.. ohohoho. exam sem 1 hari tu gila payah nak mampus! yang memang takleh tahan adalah Pai dengan chemist! benci woi subjek niiii!! arghh!! 

Jap? Pai? ko blur pai syuhada? Ya Allah teruknyaaaa!!! Pai???? haha. 

hehe sebab aku study malam tu .. sebab tu macam takleh jwab jee paii.. hehehehehehe........ 

watever lah exam.. Isya Allah..  aku target 5A je yang ni. heheee.. 

holiday starting.. hidup baru bermulaaa... aku nak tengok anime bebanyaaakk cuti dua minggu niH!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero