09 June, 2015

Result of Stress


waaaaarghhhhh!!!!
permulaan pun macam dah tahu apa jadik. tahu tak apa jadik? Ya Allah!!!!! Result Exam akuuuuuuu!!!! waarghhhh merundum....!!!!!! arghhhh!!! teruknya aku. Jangan salahkan takdir syuhada. salah mg tak study hard sangaattttt! waaa.. sah mama bebel ko akuu.. sebab tak dapat 5A exam ni... waaaaa... sedih nyaa.. sedih sngatttt..

kawan aku dapat je A. aku??? huuu... teruknya. teruknya. teruknya. aku dapat 3A je exam ni. yang lain B!! -_- kecuali kimia. C+. -____-

teruknya. teruknya. teruknya. waaaa.. mama... maafkan kakngohhh!! huaaaaa... matilaah.. result akan dipost dalam email abah ngan mama. mati lah akuuu. huaaaa. huaaa. 

Ya ALLah. aku nk wat sehabis OK exam sem 2 ni. seyes. tak nak memain dah. ni permulaan syuhada. Yes. Permulaan budak MRSM. Yes. u can DO IT!!! wuuuuh!!!!!! Isya-Allah. Amin. Amin. Amin. 


No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero