16 July, 2015

hari raya + ujian selaras 1

hai, selamat hari raya yaw. tisk, tisk. 
aku tak beraya sakan punya! aku kena study babeh. :'(
sedih gila nak mati. hari isnin ni exam. aku tak lepas study nak mati lagi. 
waaa.. aku target 7A tau! tapi banyak sangat kena hafal kena ingat kena paham. Ya Allah. dugaan. dah sem 1 hari tu dapat 3A je. gila tak sedih? 3.67? gila woi. aku kena get up and dapat 3.9 at least sem 2. kalau mu nak gi jepun syuhada! -___-

terpaksa la. esok ada packed schedule woi. kena buat ketupat, duduk umah mek, lusa raya, duk umah mek lagi, tulat rumah terbuka, duk umah layan tetamu, pastu sempat ke yang? tisk tisk tisk. aku harap sangat aku ni boleh dapat 7A. waaaaa.. mamaaa.. pai ari tu rendah gila nak mati sebab tajwid tu la. 
dah arh. lewat bapak dah ni. babai. selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir & batin tau. 


No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero