29 November, 2015

ke mana kitaa?

yuhu. dah krik krik dah blog aku ni.
takpe. takpe. no problem.
nak ceritera cinta kat sini. soal apa?
ofcos pasal bercuti. awl kan? awl kan? baru je cuti, 19.11. dah fly. pi mana? nak habaq la ni. mula dari 22.11. okei?
22.11
aku packing barang, and nak ready antar akak untuk ke SERI ISKANDAR. budak sem 2. dah siap, abah sibuk duk pesan bawak baju sejuk bebanyak. aik. wat menda bawak bebanyak? nak duk lumut, perak je pun. -_-
pada mulanya malas nak bawak, hakikatnya aku mmg xpenah ada sweater. ihiii.. aku ada cardigan je. so, bawak la 2bijik. sumbat je dalm beg pink dan itamputih aku. siap pack. tidur.
23.11
pukul 6. dikejutkan secara kasarnya. wah.  melampau exsaited. PERLU KE?
mandi awal gila. dahlah baru je cuti. -______-
pastu dah siap. punyalah awal, akhirnya bertolak kul 9. haha. lawak uolls.
abah drive. drive drive. aik.....
ni bukan jalan ke GERIK. aikkk... 
"abah nak g mana niii?"
"abah sesat ko?"
"abaaaaahhhhh"

p/s: bersambung...

No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero