26 December, 2015




let's marvin gaye and get it on.
you got the healing that i want.
just like they say it in the song.
until the dawn.
let's marvin gaye and get it on babe.

pstt: lagu je..

kita sambung. 

lagi 5 hari nak balik Maktab. wargh, hw xberes, hafazan xberes, pack pun tak, adoi. ni lah jenis yang suka bertangguh. bila nak berubah cik syu ni. 

dan apabila 2016 menjelma, i will sitting for SPM. 

yeah, bahagia. sangat. -.-

spm? 

setiap mnggu gak lah hotak aku duk pikir 3 abjad tu. aku ni memang lemah kot, bab Pai, eseei bm, esei bi. adoi. bila ah. bila ah? nak reti menda ni. nak belajar tp xdak mood, aku menanti kan mood tu nanti bukak sekolah ni. insya-Allah, aku xnyesal eh. :P yeke???

No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero