06 December, 2016

bercutila kite


hai, saye senior awk. hehe. amboi. dah jadi ansara dah i. tua. k fine. biasalah, nnt batch 43 pulak jd ansara. ye idok?

WELL.

habis je spm 2016 yang agak mendebarkan ni, boleh lah cik syu tidur kat rumah. tapi, hatiku sering terfikir pasal result spm. apalah yang mennt aku pasni. duk rumah boring gilaaa.. baik duk asrama. walaupun sering kejar masa dengan prep, slots, kem. tak delah boring sangat sekolah ni. yang bosannya, kena exam tu je yang paling menyampah.

DUK UMAH.

well, nak sangat kerja! nak kerja, nak kerja, nak kerja. but my mum tak kasi. but WHY???????
boring duk kat umah. celik mata, nak belek phone takleh. sebab rosak. since 29.11.2016 lagi aku kesepian. orang lain balik rumah belek fon. aku buka mata pagi-pagi tengok bantal, tidur balik. haha

sekarang peneman, drama korealah. 

Marriage Not Dating dah khatam.. Alhamdulillah, khatam dalam masa 3 hari. sekarang, teruskan dengan W-Two World. but, tak tenang, sebab copy drama tak habis. terpaksalah senyap senyap amik fon mama, tengok episode 10. 

nak tau? yang kat rumah saya ni takdak wifi. Ya Allah. bosan Ya AMAT.
aku tak tau lah. mama, abah along, semua pakai data. aku? ntahlah
menangis sensorang. hikhikhik.

nak post entry ni pun curi curi Hotspot my papa. perangaiku wajar di tiru. hohoho.. 

Sekarang.

aku tengah cari idea, nak kerja, nak amik lesen. taknak duk kat rumah.
terperap je. boleh putih lah aku duk terkurung dalam rumah ni. nnti kena paksa siang ikan lagi. bukan setakat ikan, ayam, bawang sayur. eehhh.. plis lah,,, syuhada dah lama terer memasak tau. malas jeee....... 

dahlah. penat bersungut-membebel. nnt tuan punya data balik. aku jugak yang kena. takpe la uolls. kesihanilah cik hero ni. kaaay??? 

That's All. Bye. 

No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero