15 December, 2016

hancur harapan brownies kuu


hai dan hoi. 

hari ni pukul 5 ptg. bertungkus lumus buat brownies you alls. mudah tu mudah. tgok dalam YOUTUBE. 

"Wah, senangnya. buat lah. bahan dah ada!"

"Ya Allah, semua bahan ada depan muka dia(youtubers yang buat brownies) nak buat macam dia lah"

And.

Kenyataan telah lari daripada apa yang di angankan. apakah perasaan anda. apabila. 

Wait. sebenarnya, aku dah seksa adik aku suh dia kacau chocolate dgn tepun sampai berkilat kauu.. maybe sebab tu ah brownies kedut tu tak jadik. -_____-

menda tu kat bawah "cantik!"

kat atas. ehm. "cair weeeeehhh! berbuih pulak tu"

tak penah aku punya percubaan tak jadi tau! hari ni frust tahap gaban punya atuk kot! geram ku belum hilang. 

"minyak , butter. what have i done??! oh, baru ingat, aku 'lesek' margerin kat kertas. sebab tu ah kut? marjerin cair??? huhuu.."

malu yang amat. habis chocolate bar mama. butter pun. takpe cik syu. 

aku tabahkan hati nak buat oreo cheesecake pulak. kacang je.. 

koya number 1. hehe. anak cik napi. tak pelik.


No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero