17 January, 2017

Akhirnya aku lulus!

Hai. Akhirnya, syuhada lulus. 66/70. Jenuh aku pikir nak baaca apa, last2 aku bukak je buku latihan rm5 kmse tu, hafal2 pasal lesen percubaan tu. Ha, lupa nak cakap, aku lulus buat lesen L je pun. Ujian computer tuu. Kebanyakan masyarakat sangatlah malas nak baca buku dia bagi, sapa suruh tebal sangat. Malas lah nak baca. Haha. Aku bangun lam kul 6.30. pas solat, tidur. Alah pakcik kmse nak amik 7.45. lambat lagi. Tidur,,,,, kroh2. Semalam dah baca dah sikit. So, tenang dah. Malas nak beratkan otak. Bnyak lagi kena sumbat. Bangun2, kul 7.15. hm, bangun lah. Ada 30 min lagii. Dalam hati, taknak mandi. Buat cam p.ramlee. sentuh air, tap2, lap mata. Haha. Aku kalau nak bangun kena sedarkan diri dulu. Bukak telefon ke, tv ke. Aku, dengan lambatnya bukak tivi. Bagi riuh sikit rumah ni, dah mama abah adik semua dah blah gi skolah. Barulah amik tuala. Mandi2 5min je. Siap2. Makan nasi mama goring. Tengok dapur. Subhanallah. Mama. Hancur sink, penuh pinggan. Argh. Permandangan yang tak menyenangkan. Pejam mata, blah. Keluar umah , pom2. Eh dah sampai. 



Chulbaaal.



Tup2. Aku orang first. Ye lah. Kul8. Lagipun aku ni 2 week dah untuk exam. Sunyi sepi lah bilik exam tu. Masuk exam. Mmm, ujian warna. Lastly undang2. Aku target lulus je. Tp kalau tengok aku jawab salah tu leh ah lam 5 6 gitu. Tengok2 anda lulus. Pergh. Alhamdulillah. Tunggu amik sijil balikk.. balik buat apa lagi kemas2, cuci pinggan. Mujur takde kain kena jemur. Heh. Alhamdulillah. Yes. Tengok tv jap. 11.30 tiduurrr. Haha. Beauty sleep, orang korea kata. Tu jelah. Aku rasa. At least leh teruskan kpp02. Lesen L à lesen P à lesen CDL. Yes. Byeee!

No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero