16 April, 2017

test ke-2


akhirnya. hari ni lah hari penentuan sama ada aku dapat ke tak lesen P kereta. susah o. aku dapat sesi 3. and guess what, semua geng ulngan ni dapat turn last punya. Masya-Allah. geram sangat. sampai berpeluh tuggu. nak buat rpk & rsm tu lama gila. and finally masa turn aku, aku punya ah happy sebab hri mula2 test mudah je buat rpm sebab dapat jpj baik. n aku nampak muka dia tengah buat rpm. and dengan happynya. berjalan. 

and , aku gi kat kereta ke-3, nak start buat. 
"eh awak, sya suruh pergi kat kereta tu" 

omg, jpj lain. yang grang! wargh. erk kancil? mai god. malanngnya.

aku pun pergilah slow2. buat but depan. ok. mula but blkg, em, mana tmpat tarik tu? cri cari. manaaa? cari cari. tgk jpj. omg aku takpenah sntuh kancil. macammana ni? bedoba bedoba. 

"2min lagi, awk buat apa tu?! cepat!"

ya-Allah aku nk buat apa ni?! 
mata berair. takut. tak tau cammmana nak bukak bonet . waaa. mama. aku fade up. aku bgun gi kat jpj. "saya taktau mana tempat bukak bonet."*muka sedih.

"kunci guna tuk apa?"
aku pun like. aaa. aku cepat2 bukak bonet, cakap apa2. then masuk kereta. blur tak tau nak buat apa. aa. tali pinggang. em. apa lagi. "awak uat apa tu?"

"rsm?"

"tutup lah pintu tu!!"

aa pintu. ya-ALLAH. hahahaa, cam ngong je. aku rasa aku kandas sebab rpm + rsm ni.aku hon 2 kali takut di tak dengar. aku pun gi kat jpj

"apa awak ni?! ta penah buat rsm ke?" and dia bebel. 
"maaf cik"
*muka sebak

haha. then aku redi nak balik ingat kandas. haha. tengok2 jpj tick 1 je aku lupa buat. eventhough masa memang dh lama gila lepas. hahaaa. maluuuuuuuu  gila. 

and smpai kul 2.30 aku duk situ tunggu turn buat litar. and dengan jaya nya aku lulus. happy woi. lulus jugak akhirnya.

tulah kisah sedih aku. haha

No comments:

Post a Comment

Jemput komen jangan malu-malu ~ :D

Pesanan Ikhlas Dari Lubuk Hempedu Sampai ke Pankreas , Mrs. Hero